Lietošanas nosacījumi ir attiecināmi uz iegādātajiem pirkumiem un pakalpojumiem interneta-veikalā www.home4you.lv , tie darbojas starp pircēju – privātpersonu (trupmāk: Pircējs) un interneta-veikala administratoru Evelekt Hulgi OÜ" (turpmāk: internet-veikals, pārdevējs).

1. I-veikalā ir iespējams iegādāties preces izmantojot internetu, un tādas preces, pie kuru attēla un apraksta redzama saite "Pievienot grozam". Preču cenas vai pieejamība var tikt mainītas reālajā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma. Ja pircējs ir iesniedzis pasūtījumu, pirms tika izmainīti atbilstošie noteikumi, pārdevējs var šo pasūtījumu atcelt vienpusēji. Home4you ir tiesības atteikties no līguma izpildes, izmantojot to bez soda naudas. Home4you ir tiesības nepiegādāt pasūtītās preces vai sniegt pakalpojumus, ja precēm ir beigušies krājumi vai ja ir redzama nepareiza cena, vai i-veikalā ir radušās sistēmas funkcijas kļūdas. Ja i-veikals nespēj piegādāt pircējam preces, pārdevējs sazināsies ar pircēju un atgriezīs atpakaļ iemaksāto naudas summu.

Internet-vaikala pasūtījumu apstrāde

2. Iepirkuma groza lapā, klients var mainīt iepirkumu groza saturu, ja viņš vai viņa to vēlas. Pēc piegādes adreses apstiprinājuma groza saturu vairs nav iespējams papildināt vai mainīt iegādājamo preču daudzumu, tā kā iepirkuma grozs būs tukšs. Ja jūs atcēlāt pasūtījumu pēc pasūtījuma apstiprināšanas, tad Jums preces grozam jāpievieno atkārtoti. Ja pasūtījums un kontaktinformācija ir ievadīta pareizi, jūs varat veikt maksājumu. Jebkādu neskaidrību gadījumā, pirms pasūtījuma un apmaksas veikšanas, lūdzam sazināties ar Home4you biroja darbiniekiem zvanot pa tālr. 371 2689 8228 vai rakstot uz e-pastu info@home4you.lv

3. I-veikalā Jūs varat maksāt par izvēlētajām precēm, izmantojot i-bankas saiti no šīm bankām. Par precēm varat maksāt arī ar bankas pārskaitījumu pēc rēķina, bankas karti vai skaidrā naudā (tikai ierodoties  Bauskas ielā 86A, Rīga, LV-1004). Maksājot ar bankas pārskaitījumu vēlams norādīt rēķina numuru. Visi Home4you e-komercijas darījumi tiek apstrādāti tikai eiro.

3.1 Atlaižu kodi. Mājas lapā home4you.lv Jūs variet izmantot atlaižu kodus. Jūs atradīsiet atlaižu kodus no mūsu kampaņām. Ja Jums ir atlaižu kods, tad Jūs variet to pievienot Pirkuma Grozam.

4. Ja pasūtījums nav apmaksāts 3 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, Home4you i-veikalam ir tiesības pasūtījumu atcelt.

5. Pēc preču pievienošanas "Grozam", jūs varat turpināt pārlūkot citas preces vai mainīt pasūtījumu. Pēc pasūtījuma apmaksas (ar bankas saiti) pasūtījuma apstiprinājums tiks parādīts uz ekrāna.

6. Veiktie pasūtījumi i-veikalā tiks apstrādāti tajā pašā dienā, kad summa, kas samaksāta par pasūtījumu tiks saņemta pārdevēja bankas kontā un pārdevējs sazināsies ar pircēju ne vēlāk kā nākamajā darba dienā.

Pasūtījumu piegāde

7. Preces tiks piegādātas adresē, kas norādīta pasūtījuma formā, noteiktajā laikā saskaņā ar preču pieejamību. Preces tiek piegādātas tikai pircējam. Preces var tikt izsniegtas trešajām personām, tikai ar pircēja piekrišanu. Preces tiek piegādātas pircējam 3-10 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas pārdevēja norādītajā bankas kontā. Īpašu pasūtījumu gadījumā (Sleepwell, preces, kuru preču kods sākas ar BE, AC, u.c.) piegādes termiņi var tikt mainīti, tādā gadījumā preces piegādes termiņš tiks norādīts rēķinā.

Vairāk par piegādes iespējām lasiet šeit:https://www.home4you.lv/lv/transports/  (transports)

Atteikuma tiesības un preces ar defektu atgriešana

8. Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža (vai arī pēc pasūtījuma noformēšanas, ja prece Pircējam vēl nav piegādāta), paziņot pārdevējam par nodomu atteikties no līguma un pieprasīt atgriezt visas samaksātās summas (izņemot piegādes izmaksas, ja piegāde jau ir veikta). Iegādātās preces nevar nosūtīt atpakaļ, ja prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai, ja pasūtītās preces ir individuālais pasūtījums, kas tiek personalizēts pēc Pircēja pieprasījuma. Atpakaļ nosūtītās preces nedrīkst būt lietotas un tām jābūt oriģinālajā iepakojumā.

8.1. Izmaksas, kas saistītas ar  preču atgriešanu Pārdevējam, sedz Pircējs (kurjera pakalpojumi, pakomātu vai pasta pakalpojumi). Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējam prece jāatgriež 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

8.2. Atgriežot preci Pircējam jānosūta e-pasta vēstule uz adresi info@home4you.lv. Vēstulē jānorāda sekojoša informācija: Jūsu vārds, telefona numurs, atgriežamās preces nosaukums, pasūtījuma numurs, norēķinu konta nr., uz kuru vēlaties saņemt naudas atgriešanu. Atgriežamā summa tiek atgriezta Pircēja kontā nekavējoties, taču, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces atgriešanas Pardevējam.

8.3. Lūdzam ņemt vērā, ka Pircējs uzņemas atbildību par precēm, kas sūtītas pa pastu vai izmantojot kurjerpakalpojumus, to pieņemšanas brīdī Home4you darbiniekam ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces uz Home4you biroju / noliktavu, izmantojot kurjerpakalpojumus, Home4you darbinieks konstatēs preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai preces atgriešanas brīdī, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatēšanas akta kopija. Iesakām preces nodot pašiem klātienē, Bauskas iela 86A, Rīga, LV-1004.

9.Atteikuma tiesību izmantošanas laikā, Jūs varat izmēģināt attiecīgo preci, lai pārliecinātos, vai tā atbilst Jūsu vajadzībām un vēlmēm. Lūdzam ņemt vērā! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, Jūs drīkstat preci lietot tieši tik daudz, cik tas tas nepieciešams preces pārbaudei (tik pat daudz, cik tas tiktu darīts preci iegādājoties veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējs ir atbildīgs par preces lietošanu savām vajadzībām, par preces kvalitātes saglabāšanu, kas nepārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

10. Pircējam ir tiesības, ja prece, kas iegādāta neatbilst līguma nosacījumiem,  neatbilst modelim, vai tai ir kādi slēpti defekti, iesniegt sūdzību un pieprasīt par precām atpakaļ atgriezt naudu. Bojātu preču gadījumā, patērētājam ir tiesības iesniegt sūdzību pārdevējam divu gadu laikā no dienas, kad prece piegādāta. Sūdzība ir jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no brīža, kad atklāts defekts. Lai vieglāk risinātu jebkādu turpmāko problēmu, patērētājam vajadzētu būt pārliecinātam un saglabāt pirkuma dokumentu (rēķinu, līgumu, uc), kas apliecina, ka preces ir iegādātas Home4you i-veikalā. Bez dokumenta, kas apliecina, ka pircējs ir pircis preci Home4you i-veikalā, pārdevējs var atteikt jebkādu preces atgriešanu vai maiņu. Atgriežot preci ar defektu, Pircējam jāiesniedz sūdzība, kuru internet-veikals Home4you izskatīs un sniegs atbildi 15 dienu laikā no tās saņemšanas brīža.

10.1. Atgriežot preci ar defektu, Pārdevējam ir tiesības preci pieņemt ekspertīzes veikšanai, kuras laikā tiek apskatīts defekts un izskatīti tā rašanās iemesli.  

11. Personas datu apstrāde

11.1. Iesniedzot personas datus e-veikalā un dodot piekrišanu, Patērētājs dod piekrišanu apstrādāt Patērētāja personas datus (vārds, tālrunis, piegāde un / vai mājas adrese, e-pasts) un nododot loģistikas partnerim pasūtījuma piegādes adresi.
11.2. www.home4you.lv e-veikalam ir tiesības izmantot Patērētāju mājas adresi, lai patērētājam piegādātu komerciālu vai citu informāciju.
11.3. Patērētājam jebkurā laikā ir tiesības aizliegt personas datu vākšanu un izmantošanu, izņemot gadījumus, ja tas nepieciešams, lai izpildītu prasības, kas paredzētas līguma izpildei vai preču piegādei.
11.4. Elektronisko personas datu izmantošana tiešajā sūtījumā notiek tikai tad, ja Patērētājs ir devis piekrišanu e-veikalā www.home4you.lv.
11.5. Šifrētā datu apmaiņa un maksājot par pirkumiem elektroniski, nodrošina Patērētāja drošību ar personiskiem bankas rekvizītiem un piekļuves kodiem. E-veikals nevar piekļūt šiem datiem.

12. Atgriežot preci ar defektu, Pircējam ir tiesības:

1) Pieprasīt Pārdevējam veikt bezmaksas remotu bojātajai precei vai preces maiņu, ja defektu nav iespējams novērst ar remontu.

2) Pieprasīt samazināt pirkuma cenu vai līguma laušanu, ja:

- internet-veikals nespēj nodrošināt remontu vai samainīt preci

- remonts netiek veikts saprātīgā laika periodā

- remonts vai preces maiņa rada Pircējam nesaprātīgas neērtības

Internet-veikals var atteikt preces remontdarbus vai maiņu, ja defekts radies nepareizes preces lietošanas rezultātā (t.i. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām), ja bojājums radies barojošā sprieguma, strauju temperatūras maiņu dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo apstākļu dēļ, piemēram, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi. Ja redzama nekvalificēta remonta atstātās pēdas, kā arī dabiska nolietojuma gadījumos.

Vairāk informācijas zvanot pa tālr. 371 2689 8228

Pirm. - Svēt. 9:00-18.00

Vai rakstot e-pastu uz: info@home4you.lv

Sūdzības, kas saistītas ar internet-veikalā iegādātajām precēm, lūdzam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: info@home4you.lv vai rakstiski uz adresi Home4you, Bauskas iela 86A, Rīga, LV-1004. Tāpat, preces atgriešanai lūdzam izmantot iepriekšminēto adresi.

13. Pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības komisijā, kur tiek izskatītas Patērētāju sūdzības. Ja Pārdevējs ir atteicies pieņemt Pircēja sūdzību izskatīšanai vai Pircējs nepiekrīt izteiktajam lēmumam un uzskata, ka ir pārkāptas viņa tiesības vai netika ievērotas viņa intereses, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju sūdzību izskatīšanas komisijai caur Patērētāju tiesību aizsardzības departamentu vai vērsties tiesā. Vēršanās komisijā ir bez maksas, taču darījuma summai, kas veikts starp Pārdevēju un Pircēju ir jābūt vairāk par 20 eiro. Pircējs var iesniegt sūdzību personīgi vai ar pārstāvju palīdzību. Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā Pircējs var atrast informāciju, kas domāta Patērētājiem. Lai atrisinātu konfliktus, kas  radušies Eiropas Savienības dalībvalstīs ir jāvēršas Eiropas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pievienot grozam...